20.5 C
Tirana
24 / 10 / 2025

Aksidentet më të rënda të trenave në histori

Përplasja e dy trenave me 40 viktima në Tempi ka tronditur Greqinë. Fatkeqësisht, ka shumë aksidente fatale me trena që kanë ndodhur në “autostradat” e hekurit.

10. Hekurudhat Kombëtare Egjiptiane, Al-Ayyat, Egjipt, 20 Shkurt 2002 (383 Të Vdekur)


Një zjarr i furishëm në një tren egjiptian mori jetën e 383 viktimave në ditën fatale të 20 shkurtit 2002. Treni i pasagjerëve, me njëmbëdhjetë vagonët e tij, po udhëtonte nga Kajro në Luxor kur një zjarr shpërtheu në vagonin e pestë të trenit. Së shpejti, zjarri shkatërrues u përhap në të gjithë trenin dhe shtatë nga vagonët u dogjën plotësisht. Përveç vdekjeve të shkaktuara nga zjarri dhe tymi, një numër pasagjerësh u vranë ndërsa u hodhën nga treni me shpejtësi për t’i shpëtuar zjarrit. Meqenëse treni atë ditë ishte i mbingarkuar dhe nuk kishte një listë të plotë pasagjerësh, shumë njerëz pretendojnë se shifra aktuale e viktimave ishte shumë më e lartë se numri zyrtar prej 383.

9. Hekurudha Addis Ababa-Xhibuti, Awash, Etiopi, 14 Janar 1985 (428 Të Vdekur)


Një nga aksidentet hekurudhore më të rënda në historinë afrikane ndodhi më 14 janar 1985, kur një tren i hekurudhës së Xhibutit Addis Ababa doli nga shinat në Awash, Etiopi , duke vrarë të paktën 428 pasagjerë dhe duke plagosur rëndë disa të tjerë. Treni, një pasagjer me pesë vagonë ​​që mbante rreth 1,000 pasagjerë, ndoshta doli nga shinat për shkak të shpejtësive të tepërta me të cilat po udhëtonte, duke shkaktuar një dalje nga shinat ndërsa treni përshkoi një kthesë në një urë mbi një luginë. Katër nga pesë vagonët ranë në luginë, duke marrë jetën e shumicës së pasagjerëve në bord.

8. Renfe Operadora, Torre Del Bierzo, Spanjë, 3 Janar 944 (~ 500 Të Vdekur)


Aksidenti hekurudhor Torre del Bierzo ndodhi më 3 janar 1944 dhe vrau afro 500 njerëz. Ky aksident i tmerrshëm hekurudhor përfshiu tre trena që u përplasën me njëri-tjetrin në një tunel pranë fshatit Torre del Bierzo në Spanjë. Trenat e përfshirë në katastrofë ishin posta Express me 12 vagona të gjatë, një tren me qymyr me 27 vagonë ​​të ngarkuar dhe një tren me motor makinerie me tre vagonë. Një dështim i frenave në trenin postar në Galicia shkaktoi përplasjen e tij me motorin e lëvizjes. Një zjarr shpërtheu, duke shkaktuar një ndërprerje në sistemin e sinjalizimit dhe më pas një përplasje të trenit të qymyrit me motorin, duke vrarë qindra pasagjerë para se ngjarja të përfundonte.

7. Treni I Mallrave #8017, Balvano, Itali, 2 Mars 1944 (~ 560 Të Vdekur)


Një nga aksidentet më të çuditshme hekurudhore ka ndodhur në afërsi të Balvanos të Italisëmë 2 mars 1944. Treni numër 8017, treni fatkeq në fjalë, po shkonte nga Salerno për në një destinacion në një zonë rurale në jug të qytetit. Rrugës, treni duhej të kalonte përmes kalimit të tunelit Galleria delle Amri, pak jashtë Balvanos. Edhe pse Treni 8017 ishte vetëm një tren mallrash, ishte e zakonshme gjatë epokës së Luftës së Dytë Botërore që ushtarët dhe civilët të hipnin në çdo tren të mundshëm që mund t’i çonte në destinacionin e tyre. Kështu, treni mori rreth 560 pasagjerë ndërsa kalonte nëpër qytetet Eboli, Persano dhe Romagnano. Ndërsa filloi të ngjitej në tunelin Galleria delle Amri, papritur ndaloi. Arsyeja e këtij ndalimi nuk është ende e qartë, por kjo ishte ajo që vulosi fatin e pasagjerëve në bordin e trenit: treni kishte ngecur për më shumë se 30 minuta në tunel.

6. Hekurudha Kubyshev, Ufa, Rusi, 4 Qershor 1989 (575 Të Vdekur)


Një nga katastrofat më të rënda të trenit në historinë njerëzore, e shkaktuar nga një shpërthim i çuditshëm, aksidental, mori më shumë se 575 jetë të pafajshëm, përfshirë jetën e shumë fëmijëve, në Ufa, Rusi .. Në ditën tragjike të 4 qershorit 1989, një rrjedhje e gazsjellësit GLN prodhoi mjaft gaz për të lënë tubacionin dhe për t’u grumbulluar pranë një traseje hekurudhore të shtrirë në një gropë midis qyteteve ruse të Ufa dhe Asha. Ndërsa dy trena pasagjerësh të ngarkuar plotësisht, që qarkullonin midis një destinacioni pushimesh në Detin e Zi dhe Novosibirsk, kalonin njëri-tjetrin me shpejtësi të plotë, gazrat e naftës të vendosura pranë shinave hekurudhore u trazuan dhe një shkëndijë nga binar ndezi gazin duke shkaktuar një shpërthim masiv. Shpërthimi ishte aq i madh sa shkatërroi vagonët e të dy trenave dhe rrafshoi pemët deri në një distancë prej 4 kilometrash dhe theu xhamat në qytetin e Asha. Numri i saktë i viktimave ka të ngjarë të mos dihet kurrë, pasi shumica e trupave vështirë se mund të njiheshin pas shpërthimit.

5. Treni Ushtarak I Carranza, Guadalajara, Meksikë, 22 Janar 1915 (~ 600 Të Vdekur)


Më 22 janar 1915, kur Revolucioni Meksikan ishte në kulmin e tij, Presidenti Venustiano Carranza urdhëroi transferimin e anëtarëve të familjes së ushtarëve të tij nga Colima në Guadalajara. Një tren ushtarak me një gjatësi prej njëzet vagonësh dhe të mbingarkuar u nis për në Guadalajara, duke transportuar pasagjerë shumë herë më shumë se kapaciteti i tij mbajtës. Sipas raportimeve, ka pasur edhe njerëz të kapur pas kamionëve dhe çatisë së trenit. Ndërsa lëvizte në një zbritje të pjerrët, konduktori i trenit humbi kontrollin. Më pas, i gjithë treni dhe pasagjerët e tij ranë disa metra poshtë në një përroskë të thellë. Më shumë se 600 jetë të pafajshme humbën në këtë fatkeqësi.

4. Dalja E Trenit Në Bihar, Lumi Bagmati, Indi, 6 Qershor 1981 (~ 750 Të Vdekur)


Bihar në Indi dëshmoi një nga katastrofat më të rënda hekurudhore në historinë e njerëzimit kur një tren pasagjerësh doli nga shinat në një urë dhe u zhyt në ujërat e tërbuara të lumit Baghmati që rrjedh nën urë. Arsyeja e daljes nga shinat mbetet e paqartë, megjithëse ka pasur disa spekulime se çfarë e shkaktoi një aksident kaq masiv. Sipas disa tregimeve, inxhinieri i trenit po përpiqej të shpëtonte një lopë që u shfaq në shina, dhe tërhoqi frenat shumë fort dhe bëri që treni të rrëshqiste dhe të rrëzohej mbi urë. Sipas të tjerëve, një muson i mëparshëm i kishte bërë shinat hekurudhore jashtëzakonisht të rrëshqitshme, duke shkaktuar daljen nga shinat. Cilado qoftë arsyeja, mbi 750 jetë humbën jetën në atë ditë të vitit 1981, kur shtatë nga nëntë vagonët e këtij treni ranë në lumë.

3. Treni E-1, Ciurea, Rumani, 13 Janar 1917 (~ 850 Të Vdekur)


Një aksident tragjik hekurudhor ndodhi më 13 janar 1917, në stacionin Ciurea, në Rumani, duke marrë jetën e gati 850 njerëzve. Incidenti, i cili ndodhi në kulmin e epokës së Luftës së Parë Botërore, njihej edhe si “Katastrofa Ciurea”. Megjithëse dihet pak për shkakun e këtij aksidenti hekurudhor, për shkak të mungesës së një hetimi të duhur më pas, ai mund të regjistrohet përfundimisht si aksidenti i tretë më i rëndë hekurudhor në histori për sa i përket numrit të jetëve të humbura.

2. Treni Ushtarak Francez #612, Saint-Michel-De-Maurienne, Francë, 12 Dhjetor 1917 (~ 900 Të Vdekur)


Një fatkeqësi e parandalueshme mori jetën e pothuajse 900 ushtarëve francezë që ktheheshin në shtëpi për festat e Krishtlindjeve gati një shekull më parë. Më 12 dhjetor 1917, një tren ushtarak nga Torino, Itali, për në Lion, Francë, i mbingarkuar me ushtarë, doli nga shinat teksa po përpiqej të zbriste nga një shpat i pjerrët pranë Modane, në Francë. Treni ra nga një urë, me vagonët e tij të grumbulluar mbi njëri-tjetrin, duke shkaktuar një zjarr në karrocat prej druri. Trupat e gjetur nga vendi i aksidentit u dogjën kryesisht përtej njohjes. Ndonëse inxhinieri i trenit fillimisht kishte protestuar kundër drejtimit të një treni që ishte i mbingarkuar me vagona dhe pasagjerë shtesë, dhe i mungonin frenat në 16 nga vagonët e tij, ai u kërcënua nga një oficer francez që të drejtonte trenin me armë. Megjithatë, frika e tij më e keqe doli të justifikohej kur treni pësoi këtë aksident të tmerrshëm nga duart e fatit.

1. Queen Of The Sea Line #8050, Peraliya, Sri Lanka, 26 Dhjetor 2004 (~ 1700 Të Vdekur)


Fatkeqësia më e rëndë hekurudhore në historinë e njerëzimit ishte fatkeqësia hekurudhore e lidhur me cunamin e Sri Lankës, e cila ndodhi më 26 dhjetor 2004 dhe la më shumë se 1700 njerëz të vdekur. Në atë ditë fatale, e cila ishte gjithashtu një festë e hënës së plotë budiste dhe fundjava e festës së Krishtlindjes, treni, i njohur në vend si “Mbretëresha e Linjës së Detit”, u nis nga Colombo për në Galle, i mbipopulluar me pasagjerë. Teksa iu afrua fshatit bregdetar Peraliya, valët e para të cunamit, të krijuara nga një tërmet në Oqeanin Indian, iu afruan trenit dhe e rrethuan. Vendasit, duke i besuar trenit si mburojën e tyre të vetme, u kapën pas çatisë së tij dhe u rreshtuan pas tij. Megjithatë, askush nuk kishte njohuri për kotësinë e kësaj përpjekjeje mes fuqisë së valëve të cunamit. Vala e dytë që goditi ishte masive, dhe thjesht mori trenin dhe e përplasi me shtëpitë dhe pemët që rreshtonin shinat hekurudhore. Shumë prej tyre u shtypën për vdekje gjatë këtij incidenti, ndërsa të tjerët u bllokuan brenda trenit të mbushur me mbeturina dhe u mbytën për vdekje brenda tij. Shumë nga ata që arritën t’i shpëtonin trenit u rrëmbyen. Kështu, asgjë nuk mund të qëndronte përballë zemërimit të natyrës dhe numri i të vdekurve u rrit në nivele të larta të paimagjinueshme për këtë fatkeqësi të vetme treni.

Artikujt më të kërkuar

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x