12.5 C
Tirana
02 / 12 / 2025

Meta përballet me një vrimë sa një “Mollë” në biznesin e saj të dikurshëm të reklamave

Kompania e mediave sociale duhet të përballet me një sërë erërash të kundërta, por një vit më vonë, goditja në aftësitë e saj të shënjestrimit të reklamave ka qenë veçanërisht e dhimbshme.

Ka shumë arsye për situatën e rëndë në Meta Platforms Inc. Kompania, e cila ka humbur dy të tretat e vlerës së saj të tregut këtë vit dhe ka shkurtuar 11,000 vende pune më 9 nëntor, është goditur nga lajmet e dëmshme për ndikimin politik dhe social të Facebook, Instagram dhe WhatsApp. Investitorët janë skeptikë ndaj planeve të Shefit Ekzekutiv Mark Zuckerberg për të kaluar nga rrjetet sociale në metaverse dhe të shqetësuar për rivalët në rritje si TikTok i ByteDance Ltd. Dhe kjo nuk do të thotë asgjë për streset në ekonominë më të gjerë dhe tregun e reklamave dixhitale.

Por një faktor duket mbi të tjerët: ndryshimet në politikat e privatësisë së Apple Inc. që kanë tronditur themelet e industrisë së synuar të reklamave. “Meta dhe shumë kompani të tjera të teknologjisë po fshihen nën këtë re të madhe gri që po mbulon ekonominë në tërësi dhe e përdorin atë si një mënyrë për të fshehur realitetin se Apple ndoshta po bën dëmin më të madh dhe po i shtrëngon më së shumti. bizneset për momentin,” thotë Max Willens, një analist i lartë në Insider Intelligence Inc. Aftësia e Metës për t’u rikuperuar varet kryesisht në gjetjen e mënyrave për të vepruar në këtë mjedis të ri.

Synimi i Zuckerberg për reklamuesit ka qenë prej kohësh që kompania e tij mund të garantojë se marketingu i tyre do të arrijë përdoruesit e duhur në Facebook dhe Instagram. Meta ka përdorur të dhënat që mbledh për përdoruesit e saj për të ndihmuar tregtarët të identifikojnë ata me karakteristika specifike – për shembull, duke identifikuar njerëzit që u ngjanin klientëve të tyre ekzistues në mënyra kryesore – dhe t’u shesin atyre produkte specifike.

Por vitin e kaluar, Apple ndryshoi politikat e saj të privatësisë në një mënyrë që kufizoi ndjeshëm shënjestrimin e reklamave në pajisjet iOS, duke i lejuar përdoruesit të vendosin nëse do t’i lejojnë reklamuesit t’i gjurmojnë ato. Kjo e bëri reklamimin me Metën më të shtrenjtë, sepse tregtarët më pak të saktë duhej të shpenzonin më shumë para duke shfaqur reklama për llojin e gabuar të personit. Apple gjithashtu pengoi reklamuesit dixhital të aksesonin të dhënat e nevojshme për të matur rezultatet e një reklame pasi përdoruesit klikuan mbi të, duke e bërë më të vështirë zhvendosjen e shpenzimeve drejt reklamave më efektive. Në shkurt, Meta vlerësoi se ndryshimet do të zvogëlojnë të ardhurat me 10 miliardë dollarë këtë vit, ose rreth 9% e asaj që pritet të sjellë.

Apple ka vazhduar të bëjë ndryshime në politikat e saj, duke marrë shkurtime shtesë për paratë që rrjedhin përmes iPhone, të tilla si blerjet brenda aplikacionit që përdoruesit dhe reklamuesit bëjnë në aplikacionet sociale për të rritur përmbajtjen e tyre në audiencë më të madhe. Në tetor, një zëdhënës i Meta-s akuzoi Apple, e cila po ndërton biznesin e saj të reklamave, se “nënvlerëson të tjerët në ekonominë dixhitale”. Apple ka pohuar se qëllimi i saj ka qenë thjesht mbrojtja e privatësisë. Një zëdhënës i Metës nuk iu përgjigj kërkesave për intervistë.

Këto ndryshime kanë qenë një zvarritje për të gjithë industrinë e reklamave dixhitale, por ato e kanë goditur veçanërisht rëndë Metën. Të ardhurat e kompanisë në tremujorin e tretë arritën në 27.7 miliardë dollarë, 4.5% më të ulëta se i njëjti tremujor në 2021. Në të kundërt, të ardhurat e kompanisë mëmë Google Alphabet u rritën me 6%, dhe të ardhurat nga konkurrentët më të vegjël Snap dhe Pinterest të dy u rritën më shumë se 5%. Pjesa e Meta dhe Alphabet Inc. në shpenzimet e reklamave dixhitale në SHBA pritet të bjerë nën 50% vitin e ardhshëm për herë të parë që nga viti 2019, sipas Insider Intelligence.

Ka ende shumë para që rrjedhin në reklamat dixhitale. Shpenzimet nga markat më të mëdha u rritën me 5% në tremujorin e tretë nga e njëjta periudhë e një viti më parë, duke përbërë dy të tretat e të gjitha blerjeve të mediave, sipas Standard Media Index. Por kjo rritje ishte më e ngadaltë se ajo e vendeve jashtë shtëpisë si billbordet, metrotë dhe autobusët, të cilat u rritën 14% nga një vit më parë, dhe gazetat, të cilat u rritën 22%.

Një shpjegim i qartë për interesin e Zuckerberg për metaverset është se Apple nuk do të zotëronte aq shumë fuqi në një univers virtual ku Meta kontrollon harduerin dhe sistemin operativ. Ndërkohë, siç u tha punonjësve në një mesazh më 9 nëntor, ai mendon se Meta do të duhet të jetë “më i dobët dhe më efikas”. Ai po drejton fokusin e kompanisë në mjetet e inteligjencës artificiale për ta ndihmuar atë të konkurrojë me TikTok, duke u mbështetur gjithashtu në platformën masive të reklamave të Meta për të financuar vizionin e tij afatgjatë.

Për ta bërë këtë, Meta po ripunon teknologjinë e saj të synimit, duke përdorur AI për të përcaktuar se cilët përdorues duhet të shohin cilat reklama. Meta po operon dy “qendra ekselence për AI”, njëra në shërbim të biznesit të reklamave dhe tjetra e fokusuar në përvojën e përdoruesit për Facebook dhe Instagram, tha Tom Alison, kreu i aplikacionit Facebook në Meta në një intervistë me Bloomberg Businessweek. para se të shpalleshin shkurtimet e vendeve të punës. Kompania ka punuar gjithashtu për të përmirësuar ndjekjen e performancës së reklamave, e cila është veçanërisht e rëndësishme në video, sepse si Facebook ashtu edhe Instagram kanë prioritet një format të ri të ri video të shkurtër në platformat e tyre të quajtur Reels.

Një vit pas ndryshimeve të Apple, duket sikur disa nga rregullimet e Metës po funksionojnë. Në shtator, studiuesi i marketingut Appsumer publikoi një studim mbi shpenzimet për më shumë se 100 aplikacione të konsumatorëve në të gjithë Afrikën, Evropën, Lindjen e Mesme dhe Amerikën e Veriut. Pesha e buxheteve të reklamave që i shkojnë Metës është stabilizuar në tremujorin e parë dhe të dytë. Tani është rreth 28%, sipas Appsumer, pasi ka rënë në 24%, nga 32%, në gjashtë muajt e parë pas hyrjes në fuqi të masave të Apple.

Përdoruesit po shikojnë rreth 140 miliardë video në platformat e Meta çdo ditë. Por Reels nuk fiton aq para sa produktet e tjera të saj, duke i kushtuar të ardhura Meta-s pasi audienca e saj e zhvendos kohën atje. Vetëm kjo i kushtoi Metës 500 milionë dollarë tremujorin e kaluar dhe do të vazhdojë të jetë një zvarritje për 12 muaj deri në 18 muaj, tha Zuckerberg në thirrjen e fitimeve të kompanisë në tetor.

Meta ka zhvilluar gjithashtu reklama që i drejtojnë përdoruesit e Facebook dhe Instagram në Messenger ose WhatsApp për të hapur një bisedë me reklamuesin. Zuckerberg e quajti këtë produktin e reklamave me rritjen më të shpejtë të kompanisë dhe tha se aktualisht po sjell të ardhura me një normë vjetore të parashikuar prej 9 miliardë dollarësh.

Edhe përpara shkurtimeve të vendeve të punës, kompania kishte bërë tashmë disa ndryshime për të bashkuar “njerëzit e saj më të mirë” për të punuar në problemet kryesore, siç është teknologjia e rekomandimit të përmbajtjes të drejtuar nga AI, tha Alison. “Kur bëjmë përparime në produktin organik, atëherë mund të kuptojmë se çfarë mund të përcjellim edhe në botën e reklamave,” thotë ai.

E gjithë kjo po shndërrohet në një sfidë të madhe për Metën, në një periudhë stresi të paprecedentë për kompaninë. Për herë të parë në historinë e saj, do të duhet të mësojë të bëjë më shumë me më pak. —Me Gerry Smith /Bloomberg

Artikujt më të kërkuar

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x