Me akademinë e saj të re, liga e garave po fton gratë të stërviten për një vend në makinat e F1.
Vetëm pesë femra kanë konkurruar në Formula 1. E fundit që nisi në një garë F1 ishte Lella Lombardi në vitin 1976.
Një ish-shofer furgoni për kasapin e familjes së saj në Itali, Lombardi fitoi fansat me shpejtësinë dhe ashpërsinë e saj ndëshkuese. Kur një gazetare e pyeti se si ndihej të pilotoje makina kaq të mëdha, ajo u përgjigj: “Nuk kam pse ta mbaj, thjesht duhet ta ngas”.
Organizatorët e F1 duket se e kanë kuptuar se është koha që një grua të kthehet në rrjet. Këtë vit ata po prezantojnë Akademinë F1, një seri garash dhe program trajnimi për femra. “Ne do të vërtetojmë se pilotet femra kanë atë që duhet për të konkurruar në nivele të larta”, thotë menaxheri i Akademisë F1, Bruno Michel, i cili është gjithashtu shef ekzekutiv i F2 dhe F3, seritë që ushqejnë pilotët në F1.
E vendosur të përfshijë 15 makina në 5 ekipe në një sezon me 21 gara, akademia do të marrë 156,000 dollarë për makinë nga F1 dhe shoferët duhet të kontribuojnë të njëjtën shumë me paratë e tyre ose nëpërmjet sponsorizimeve. F1 thotë se do të ketë gjithashtu një garë akademie në një Grand Prix në 2023.
Ideja është që Akademia F1 do të rekrutojë talente nga seritë e garave të kartingut dhe të rinjve, t’u japë atyre shumë kohë në ndenjëse dhe stërvitje në makina të modifikuara F4, pastaj t’i diplomojë drejtpërdrejt në F3, F2 dhe, në dy ose tre vjet, në F1. (F4 është një kategori garash me rrota të hapura e destinuar për shoferë të rinj; makinat përdorin motorë me katër cilindra me një fuqi dalëse të kufizuar në 160 kuaj fuqi.)

“F1 është përballur me realitetin në lidhje me mungesën e femrave në sport”, thotë Vincenzo Landino, një reporter i sporteve motorike në FormulaMetric.com. “Fakti që F1 u përgjigj duke nisur një tubacion e tregon këtë.”
Kjo nuk është seria e parë e garave vetëm për femra. Kur u shfaq premierë në 2018, Seria W (e kuptoni?) u kritikua nga shoferë të shquar, përfshirë Pippa Mann dhe Sophia Flörsch për “ndarjen” e grave dhe pengimin e tyre që të konkurrojnë me shoferët më të mirë në botë. Ai gjithashtu nuk mori asnjë mbështetje financiare nga F1. Në vend të kësaj, ekipet e Serisë W u mbështetën nga paratë e mbledhura privatisht nga njerëz si Caitlyn Jenner, e cila themeloi Jenner Racing.
Akademia F1 deri më tani ka fituar mbulim pozitiv mediatik dhe është përforcuar nga premtimet e zhurmshme të mbështetjes nga bronzi i F1. “Formula 1 dëshiron të sigurojë që ne po bëjmë gjithçka që mundemi për të krijuar diversitet më të madh dhe rrugë drejt këtij sporti të jashtëzakonshëm”, thotë Stefano Domenicali, president dhe CEO. “Kjo është krijuar për të siguruar një rrugë tjetër për shoferët që të kenë sukses.”/Bloomberg
- Sot seancë plenare në Kuvend, projekt-buxheti 2026 do të shqyrtohet tek “Ekonomia” - 06/11/2025
- Demokrati Zohran Mamdani zgjidhet kryebashkiak i Nju Jorkut, i pari mysliman në histori - 05/11/2025
- Progres raporti i KE, Rama ndan deklaratën e Marta Kos: Do të bëjmë gjithçka për t’u ulur si të barabartë në tryezën e BE - 04/11/2025