17.5 C
Tirana
25 / 06 / 2025

Mercedes-AMG G63 4×4² me vlerë 350,000 dollarë është një “udhëtim” gëzimi

Mercedes e ka bërë ikonën e tij G-Wagen më të madh, “më të keq” dhe – në një mënyrë që nuk mendohej e mundur – më mirë.

Me një vijë çatie të lartë gati tetë metra të lartë, Mercedes-AMG G63 4×4² me vlerë 349,000 dollarë është shumë i gjatë për të ngarë nën portën e hyrjes në garazhin e parkimit të Bloomberg që përdor. Nuk do të përshtatet në kthesat e rampave në garazhet e parkimit rreth Beverly Hills, ku më pëlqen të bëj dyqane dritaresh.

Duhen punë strategjike me këmbë dhe zhurmë e madhe edhe për mua – në 6 këmbë, 2 inç ose më shumë në thembra – vetëm për t’u ngjitur në kabinë. (Ka gati 14 inç largësi nga toka.)

Kur shikoj prapa nga pasqyra e pasme, nuk mund të shoh asgjë. I gjithë pjesa e pasme errësohet nga një mur i zi i krijuar nga guaska që mban gomën rezervë kundër portës së pasme.

Me ndezje të neveritshme të parafangove të zeza, fenerët dhe dritat e pasme të lyer, kapakët e baltës dhe mjaft fibër karboni të suvatuara në pjesën e saj të trupit për të qetësuar çdo mashkull 21-vjeçar, ai del si një ujk mes deleve që përpiqet të futet në linjën e lëvizjes në In -N-Jashtë. Me lëvizje të përhershme me të gjitha rrotat dhe atë formë të mirëfilltë të kutisë, emërtimi “Squared” është mjaft në hundë.

A më bën ndonjë gjë nga këto që ta dua më pak këtë “bishë kërcënuese”? Absolutisht jo.

Gjenerata e ardhshme Mercedes-AMG G63 4×4² 2022 ulëritës është ndërprerje. Drejtimi i tij ndihet i ndershëm, i pafalshëm dhe shumë i ngarkuar. më pëlqeu.

Me të vërtetë duhet ta filloj këtë rishikim me një odë për Mercedes-Benz Geländewagen (shkurt G Wagen), sepse kjo është zanafilla e versionit 4×4 që kam vozitur për një javë kohët e fundit nëpër Los Anxhelos.

Zhvilluar për herë të parë në fillim të viteve 1970, Geländewagen është pothuajse aq i afërt me një mishërim të pastër mjeti të formës së funksionit pasues sa mund të merrni. I destinuar si për përdorim ushtarak ashtu edhe për civil, ai vinte me një pistë të ngushtë rrote, diferenciale të kyçjes, lartësinë mbizotëruese të udhëtimit, komponentë të fortë dhe, në variantet e konvertueshme, madje edhe një xhami të palosshme. Shahu i Iranit ishte një adoptues i famshëm i hershëm; Gjermanët e pasur, britanikët dhe amerikanët shpejt ndoqën dashurinë për platformën katrore që do t’i çonte kudo të sigurt dhe me një stil të caktuar.

G ka qenë në prodhim që nga viti 1979. Pavarësisht nga hapësira e tij jashtëzakonisht e vogël për këmbët në pjesën e pasme, mungesa e një pulti të mirë, efikasiteti negativ i karburantit (një 8 mpg e kombinuar në atë që kam vozitur) dhe zakonet e rrugës së gjysmës së yokelëve që i drejtojnë ato, është kthyer në një ikonë, e ndryshuar vetëm në mënyrë delikate që nga debutimi i saj. Një prototip i vërtetë i SUV-së moderne, ai ishte dekada përpara kohës së tij dhe vendosi tonin për pajisjet e sotme me gjashtë figura.

Nuk do ta harroj kurrë debutimin e formës moderne të G në një teatër të shkatërruar Regal në Detroit në vitin 2018. Arnold Schwarzenegger dhe Dieter Zetsche ishin atje me kapele kaubojsh. Kishte shumë piro. Ishte debutimi më i mirë i automobilave që kam marrë pjesë ndonjëherë.

“Ekselencë e shtrenjtë”


Mercedes-AMG G63 4×4² i ri kushton shumë më tepër se çmimi bazë standard i G Wagen prej 139,000 dollarë (179,000 dollarë për Mercedes-AMG G 63 me akordim më të lartë) dhe më shumë se Rolls-Royce Cullinan, i cili është ndoshta konkurrenti i tij më i afërt në fabrikë. , rreth 342,000 dollarë. Ofron edhe më shumë—shumë më tepër kur shton statusin social si p.sh. u ndjeva duke parkuar përpara Bijanit në Rodeo Drive një mbrëmje rrugës për në një festë në Piaget.

Po, 4×4² do të dalë jashtë rrugës me këndin e tij të afrimit 41,3 gradë dhe këndin e nisjes 36,8 gradë; këndi i tij i thyerjes prej 42 gradë mund të dy Jeep dhe Bronco. Por duke gjykuar nga tufa e njerëzve që fotografuan G-dhe veten përballë tij-në Beverly Hills atë natë, habitati i tij natyror është në mjedise të pasura urbane. Ndryshe nga sa prisja, mora vetëm përshëndetje të gishtave dhe jargavitje të paturpshme nga derrat e tjerë të rrugës ndërsa e ngisja – jo urrejtje. Ndoshta ky është një koment për LA, por unë devijoj…

4×4² është më i madh, më i fuqishëm dhe më i aftë se paraardhësi i tij, me një motor V8 me dy turbo që merr 577 kuaj fuqi dhe 612 paund këmbë çift rrotullues. Mund të shpejtojë nga zero në 60 mph në pesë sekonda. Boshtet e saj të rrotave janë zëvendësuar me boshtet e portalit, në thelb boshtet e rrotave që ngjiten në majë të timonit dhe jo në qendër dhe më pas janë të drejtuara poshtë. (Kjo krijon hapësirë shtesë nga toka.)

Rrotat e tij janë zgjeruar në 22 inç, dhe gomat janë gjithashtu më të gjera. Një raft dritash me fibër karboni qëndron në çati, së bashku me vrimën e zezë të një mbajtëse gomash rezervë, një parakolp të pasëm që në thelb më godet belin.

E gjithë gjëja peshon 6,315 paund—më shumë se Cullinan. Por këtu është magjia: ecën shkëlqyeshëm. Është argëtuese. Nuk e di se si Mercedes e kuptoi se si të krijonte diçka që është aq e gjatë sa një kamion UPS, por që nuk lëviz dhe rrotullohet nëpër qoshe, por e bëri. Gjëja ngjitet në tokë si katrani.

Nuk e di se si Mercedes e kuptoi se si ta bënte transmisionin automatik me nëntë shpejtësi kaq të qetë, kur ai gjithashtu ka kompleksitete të tilla jashtë rrugës si tre diferenciale të kyçjes; Mënyrat e drejtimit me rërë, shtigje dhe shkëmbinj; një kuti transferimi për 4-modalitete të ulëta të drejtimit; dhe AWD e lartpërmendur. Disi, u bë. Duke zbritur në autostradën 101 të SHBA-së, mund të marr gjithçka që doja para meje. SUV-i thjesht gërmoi pak dhe e bëri atë.

Unë gjithashtu nuk e kam idenë se si Mercedes pretendon se ky 4×4² është dukshëm më i lehtë se i fundit. Pasi konfirmoi se është, një zëdhënës nuk do të thoshte vetëm sa dhe si. Më mirë do të besoja se është një lloj alkimie. 4×4² kërcen mbi rrotat e tij po aq i shkathët sa një hipopotam në patina. E kam ngarë kudo, duke pikturuar pirueta të këndshme me goma nga Distrikti i Arteve deri në Hollywood Perëndimor.

Çfarëdo që i bënë, unë dua më shumë. Unë po mendoj të ndryshoj zakonet e mia të blerjes vetëm për t’u përshtatur.

Nga Hannah Elliott/ Bloomberg

Artikujt më të kërkuar

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x