Me 13 vende që luajnë me fanellat e Nike në Kupën e Botës FIFA të këtij viti, marka amerikane po mposht konkurrencën – duke përfshirë rivalin e vjetër Adidas.
Kur Kupa e Botës FIFA të nisë në Katar këtë fundjavë, 13 nga 32 vendet pjesëmarrëse do të luajnë me fanella të ofruara nga Nike Inc., më së shumti nga çdo sponsor i veshjeve sportive në turneun e këtij viti.
Këtë vit, Adidas AG me bazë në Gjermani do të veshë vetëm shtatë vende. Kjo është vetëm hera e tretë që Nike me bazë në Oregon ka tejkaluar Adidas-in dhe hendeku më i madh që Nike ka mbajtur ndonjëherë ndaj rivalit të saj të gjatë.
Vendet me marrëveshje me Nike përfshijnë kombin pritës dhe Shtetet e Bashkuara, si dhe ekipe të fuqishme si Brazili, Anglia dhe Franca. Popullariteti i Nike vjen në kurriz të Adidas, i cili, në kulmin e dominimit të tij, pajisi gati dy të tretat e ekipeve në Kupën e Botës 1990 në Itali.
Treshja e madhe
Ndërsa nëntë kompani të ndryshme po sponsorizojnë fanellat e Kupës së Botës këtë vit, 81% e ekipeve do të veshin një nga tre markat.
Marrëveshjet e licencimit të kompleteve janë thelbësore për kompanitë e veshjeve sportive në përpjekjen e tyre për të kapur një pjesë të tregut global të mallrave sportive të licencuara prej 30 miliardë dollarësh. Për dekada, Adidas kishte qenë emri kryesor në kompletet e Kupës së Botës. Kompania sponsorizoi nëntë nga 16 ekipet në Kupën e Botës FIFA 1974 në Gjermani dhe vazhdoi dominimin e tyre deri vonë. Nike – një relativisht e vonuar në sponsorizimet e veshjeve të futbollit – hyri për herë të parë në garën e Kupës së Botës në vitin 1998 kur sponsorizoi pesë skuadra që garonin në Francë dhe ka rritur në mënyrë të qëndrueshme pjesën e saj të tregut.


Mbreti i Kompleteve
Nike po sponsorizon 40% të fanellave në Kupën e Botës FIFA në Katar këtë vit, duke ia kaluar rivalit të saj të vjetër të veshjeve sportive Adidas.
Megjithatë, një zëdhënës i Adidas tha se kompania e tyre përfiton nga prestigji i skuadrave që luajnë me tri fanella me vija të stampuara.
“Nuk ka të bëjë vetëm me sasinë, por edhe me cilësinë,” tha Stefan Pursche, një zëdhënës i Adidas. “Ne pajisim katër skuadra ndër favoritët kryesorë për titull; Argjentina, Spanja, Belgjika dhe Gjermania.”
Gjashtë nga shtatë kombet që luajnë me veshjet e Adidas renditen në mesin e 20 skuadrave më të mira të botës, sipas renditjes së krijuar nga FIFA. Nike gjithashtu sponsorizon skuadrat e renditura më të mira – shtatë kombe që ajo pajis janë ndër 20 më të mirat – por ajo është gjithashtu e lidhur me ekipet e rangut më të ulët si Katari dhe Arabia Saudite, të cilat të dyja renditen në mesin e ekipeve më të këqija që konkurrojnë këtë vit. Nike megjithatë ka një avantazh të madh, Brazili – i cili ka fituar më së shumti tituj të Kupës së Botës dhe është i favorizuar nga shanset për të fituar sërish këtë vit – do të mbajë swoosh.
- Sot seancë plenare në Kuvend, projekt-buxheti 2026 do të shqyrtohet tek “Ekonomia” - 06/11/2025
- Demokrati Zohran Mamdani zgjidhet kryebashkiak i Nju Jorkut, i pari mysliman në histori - 05/11/2025
- Progres raporti i KE, Rama ndan deklaratën e Marta Kos: Do të bëjmë gjithçka për t’u ulur si të barabartë në tryezën e BE - 04/11/2025